niedziela, 6 grudnia 2009

Jak tak dalej pójdzie, to będę tu wchodzić raz na miesiąc i robić "the best of" z całego miesiąca xD

1. Mando Diao - Nothing Without You

Nowy teledysk Mando. Kiedy się dowiedziałam, że ma być jakiś nowy teledysk,to byłam prawie pewna, że chodzi o "The Quarry", ewentualnie "High Heels"... ale oczywiście jak zwykle w tej kwestii nikt mnie nie słucha ;] I wyszedł teledysk do "Nothing Without You". Oni chyba chcieli zrobić coś jakby połączenie "Down In The Past" i "The Wildfire"... tylko chyba trochę im nie wyszło ;) Ale żeby nie było - do teledysku nic w zasadzie nie mam - piosenka całkiem fajna, taka świąteczna, pasuje do zbliżających się świąt (tylko coś śniegu nie widać)... krótkie scenki, dużo z materiałów do nagrywania "Give Me Fire"... Śnieg stworzył fajny efekt, ale ogólnie rzecz ujmując, to trochę bym ten teledysk "wyostrzyła" - następnym razem proszę mniej filtrów ;)
No i nadal marzy mi się teldysk z fabułą... jak "Gloria"... pożyjemy zobaczymy ;)

2. http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=493667168&albumID=360217&imageID=10030403
Zobaczyć swój rysunek na takiej stronie - bezcenne.
Dzięki Carl :)

3.

Bo grunt to zafundować sobie dobry prezent na urodziny :D

4. Mando odwołali koncerty do końca roku bo Gustaf zachorował :( Na stronie głównej nie podają żadnych informacji, więc nie wiadomo co się dzieje. Z drugiej strony - brak wiadomości to dobra wiadomość, więc mam nadzieję, że wszystko jest ok... Musi być ;)
GUSTAF NIE DAJ SIEEEEEEEEEEEEEEEE! :)


I to jak na razie wszystko co sobie przypominam... Aha - biletu na koncert AFI w Polsce jeszcze nie kupiłam, bo nie mam na to na razie kasy, ale słyszałam, że zostało już mało... Ej no, dla mnie ma starczyć i już! Nie ma innej opcji :P
Prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz